...wooow...

Ja ni. Min tripp på halvmilen kändes bra men ändå var jag inte riktigt nöjd. Hur kan jag inte hållt i hur duktig jag var i våras. Nu måste man ju verkligen börja om på nytt. Min kondition var förjävlig rent ut sagt. Helt hopplöst! Tog mig nästan 40 min att ta mig 5km. WTF?!?!?! Nej nu blir det till att köra denna rundan tills snön kommer och se till att förbättra tiden märkvärt. Detta är inte okej.
Ändå är det skönt att vara igång, det var riktigt skönt att få komma ut och röra på mig.. Känna hur både puls och ben arbetar. Kanon!
Även mamma har sagt att hon följer med ut och rör på sig tillsammans med mig nu så nu kör vi tillsammans! Imorgon ska vi ut när hon kommer hem från jobbet.
Var även in och solade med Emma innan jag tog mig ut på min promenad.. Så ja, jag var lite varm när jag kom hem.
Tog mig även 2 ägg och 2 makrillsmackor när jag kom hem. Soppan jag åt tidigare försvann lika snabbt som den kom kändes det som.
Nu ligger jag i sängen och har precis kollat Terra Nova. Kanske dags för en film eller nått? :)
Bilder för lite mer pepp!
Frulle..

Nu kör vi!
Seriöst, ska de kännas såhär efter 5km?!? Brutal ärlighet är bäst, detta är dagsformen.
Eftersom jag ändå är inne på ärlighet kan jag ju säga att jag i början av denna blogg vägde 98kg (för er som inte har så bra koll på mig ska det tilläggas att jag är 187cm lång också). I början av 2009 (när jag kände att enough is enough och jag måste göra någonting åt mitt liv och framförallt min vikt) vägde jag hela 118kg. Inte så jävla kul kan ju tänkas. Jobbade mig ner till 89 och har nu gått upp ca 4kg sedan dess. Och att riskera att gå upp allting igen vill vi ju inte. Därav är det dags att sätta igång igen. Denna gången börjar vi med att lägga målvikten på 85 och sen får vi se vad som händer. ;)
Jag har märkt att ju ärligare man är desto mindre kan man fuska. Så nu kör vi. Fair game för alla  och framförallt mig själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback