...yesterday...

Ja som ni kanske förstått så var ju jag och Emma på bio igår. Denna gången blev det Drive. Vi hade höga förväntningar som gick i kras ganska snabbt. Den är ju inte alls vad den utger sig för att vara på trailer. Jag säger som Emma - Den hade färre lines än en porrfilm och det händer mer action på toaletten än i denna film. Inte sån jävla höjdare med andra ord. Men oavsett så hade jag en trevlig kväll och huvudrollsinnehavaren var iaf sjukt snygg!
Vi fyndade även skor! Och när jag säger fyndade så fuskade vi och var halvt olagliga men vafan... Stället hade halva priset på reapriset. Så vi råkade byta prislapp så vi betalade 100 kr för ett par skor som ursprungligen kostade 500 kr. Var. Så ja, stäm mig för att jag har fuskat lite.
Det var iaf ett par kängor som var fodrade som jag förhoppningsvis kan ha i vinter utaan att avlida om mina fötter.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback