...breakfast at Dagnys....

Vi gjorde en gammal gammal favorit i repris... Vi åt frukost efter jobbet! Är det inte underbart när ett gäng kolleger samlas för en frukost bara sådär.. Det är ju dock inte som på den gamla goda tiden när allting skedde spontant, nu var det mer "imorgon äter vi frukost efter jobbet!". Det började med att jag och Daniel skulle käka och tillslut var vi nog 12 pers på detta stället och säkert 12 till på det andra frukoststället inne på centralen..
Mysigt och roligt var det iallafall..
Jag skulle ju dessutom lämna in bilen på service mellan 7-9 så det var verkligen passande för min del att dröja sig kvar lite i stan..
Så ja som sagt, bilen är inne på service och idag kommer bli en dyr dag! 5k dyr dag för att vara exakt.. HUA! :)
Nu blir det slappa, kolla serier, slösova lite, ta en lång skön dusch och dricka lite te-dag tills dom ringer och säger att bilen är klar.. :)
Sen får vi se om det kanske blir en bio ikväll eller nått.. :)
Over and out!
Bästa frukostkollegerna! Min mormors supercoola rattmuff! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback