...fuck me sideways vad snygg man kan va...

Jag och Emma var ju på bio ikväll.. Bio innebär nästan alltid Sveriges godaste thaimat (kyckling med cashewnötter som är helt sjukt oemotståndligt god), godis, läsk och ja såklart - en film. När vi gick ner på Willys såg jag till min stora stora glädje att de hade fått in julmust på liten flaska. TAGET! Det finns ju inget godare än julmust.. Älskar älskar älskar! Jag förstår inte alla galningar som ska vänta på 1a advent osv innan dom tillåter sig själva att dricka julmust eller äta pepparkakor.. Det är ju galet! Ju tidigare man börjar desto längre får man äta dessa godsaker..
Att avstå från det bara för att det inte är rätt månad är bara ren galenskap! Ja som ni kan förstå köpte jag mig en flaska julmust till bion. Och typ ett halv kilo godis :S Det är så konstigt att man plockar på sig mer bara för att det är billigt. Jag rörde ju knappt toppen på godisburken. men men..
Iaf, bion var SJUKT bra. Ett måste för alla anser jag.. Det är alltid lika kul att gå på bio med Emma för att vi förstår varandra när det kommer till detdär med män.. Männen i denna filmen var ju allihopa guds gåva till kvinnan.. Varenda en var sjukt jävla snygg! Jag ville ligga med alla.. !
Även själva handlingen var bra.. Det var dessutom ovanligt mkt folk på Heron idag. Kan ju kanske bero på det faktumet att det var 1) det är söndag. 2) det är lov 3) det är halloween...
Nästa gång är det kanske lite mindre folk i salongen. Jag och Emma är vana att sitta själva.. :)
Vi lyssnade även på jullåtar på hemvägen... ;) Det är aldrig för tidigt för sånt! Iaf inte i slutet på oktober..
Har lirat lite poker under kvällen.. Omaha för att vara exakt. Gick bra. Började med 50kr och slutade när jag hade 400.. Sa jag att jag vann på blackjack igår också? 600kr klonkade jag in.. Vann varenda hand jag spelade i stort sett. Så när dealern började blanda korten gick jag därifrån.. Ansåg mig vara nöjd med det jag hade vunnit.. :)
Nu blir det lite serier innan jag ska sova.. Ska jobba imorgon.. S-pass, vilket innebär att jag börjar 14:45.. :)
Hetingar från filmen.. MUMS!!! Kanske syns väl vad min smak på män är? ;)
Edit : Insåg att jag glömde att skriva vilken film vi såg.. haha.. In time var det iallafall! :)
Fuck me sideways vad snygg han är!!
Gårdagens citat "Sätt dig på bardisken, dra ner trosorna och säg att du är en snigel.. I DARE YOU" (fick höra denna när jag bad Emma att fråga tjejen som satt bredvid henne om hon var utklädd till spermie.. Det visade sig dock att hon var utklädd till hattifnatt.. vem fan tänker ens på en hattifnatt nu för tiden. vuxen människa?! Jag tycker iaf att hon såg ut som en spermie!!!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback