...gårdagens födelsedagsbravader...

Haha ja! Gårdagen.. KAOS!! Började med att jag köpte med mig 3 (!!) paket glass till jobbet som INGEN ville äta av i stort sett.. Jag fick tvinga i folk glassen för att en låda skulle gå åt.. ;) men det fanns några tappra pojkar som ställde upp och åt frivilligt. Fick sluta jobbet 19 och då var det bara att åka o hämta upp Jenny för att bege sig mot Nykvarn och snygga till sig lite snabbt.. 22 satt vi på bussen in mot tälje med Emma för att göra stan.. Vi tog den gamla vanliga rundan, började på Sinners för att sedan gå vidare till ett tvärdött CP.. Väl där så fick vi dom återigen att spela Vart jag mig än i världen vänder och det såg ut som att Emma skämdes lite över att ha 2 vrålande pumor bredvid sig.. ;)
Nåja, drack lite men kändes inte som att saker och ting tog som de skulle.. var på tok för nykter och jag o Jenny diskuterade om vi skulle dra vidare upp till Sthlm. Eftersom man ställde tillbaka klockan en timma så skulle vi ju få en timma till att festa! Nåväl, fanns inga billiga taxisar så vi slutade på Sailors i vanlig anda de senaste helgerna. Mkt trevligt avslut där jag fick känslan av att vara smått stalkad när man får höra "jag såg dig en helg ute med Emma... och sedan på turinge marknad helgen efter det... " :D haha det hela slutade dock bra och jag överlevde natten.. :)
Vi stod utanför efter att de stängt och Jenny som vanligt började ragga folk som ville åka upp till Sthlm. Det var typ 0 personer som var på så det sket sig ganska snabbt.
Vi hittade en taxi efter många om och men och åkte hem för att sova.. Mycket trevlig kväll måste jag säga.. Även om den bara var i Södertälje så är jag nöjd. Blev lagom full och idag mår jag kanon.
Blev väckt vid 13 för att göra mig iordning idag innan släkten kom för att fira mig och mamma (som fyller år 4 dagar före mig). Även om man kände sig trött som fan så gick det bra. Så nu har det fikats, ätit tårta och druckit kaffe (och JULMUST!!) och snart blir det en bio med min biovän Emma! Underbar födelsedagshelg som inte kunde avslutas på ett bättre sätt..
Hoppas ni också haft en riktigt bra helg! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback