...have a fuckin happy happy b-day...


Ja som vanligt har det varit lite lågt här just nu. Men till mitt försvar har jag faktiskt försökt blogga men blogg.se har inte velat släppa in mig på min blogg.. :)
Turneringen gick bra, kom 4a av 145 och kammade hem hela 1100 kr.. 1a pris var dock 3900 så det hade ju suttit bättre. Och med tanke på att jag var chiplead nästan hela vägen hade jag kunnat spela finalbordet mycket mycket bättre än vad jag gjorde. Men nu blev det såhär och man får vara glad för det lilla.
Idag är det då min födelsedag. Lite synd faktiskt att det inte är lika kul att fylla år längre som det var när man var liten. Kommer ihåg hur adrenalinet pumpade kvällen innan och man kunde inte sova för att man var i sån extas. Nu är det inte riktigt samma grej, anlendingen till att jag inte kunde sova inatt berodde snarare på en familj som har ett tredje världskrig och helt ärligt talat fick jag nog igår.
Jag orkar inte bry mig längre, orkar inte vara den som tjatar efter att få prata när det inte ens är jag som har problem med saker och ting. Vi får väl se hur dagen blir, som tur (är det illa att man faktiskt känner att man vill gå och jobba så man kommer hemifrån på sin födelsedag?) så jobbar jag till 20.00. Efter det ska Jenny möta upp mig i stan och sen ska vi hem hit till Nykvarn för att göra oss iordning innan det är dags att gå ut och lillröja lite. Jag hade tänkt att ta det halvlugnt med tanke på att det kommer släkt som ska fira mig och mamma imorgon. Men efter natten vet jag inte om jag bryr mig längre. Kanske ska gå ut och supa sönder mig istället? Det jobbiga är ju att man mår så förbannat illa dagen efter. Det blir nog havlugnt ändå.. Nåja jag tänkte iallafall köpa med mig något gott till mina underbara arbetskolleger idag. Det förtjänar dom! :)
Får väl se om det blir någon mer uppdatering idag... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback