...i love a good pooh-bear...

Eftersom vädret idag bara skrek bio tog jag med mig min absolut bästa biovän Emma på en bio! Det var ju meningen att jag skulle gått ut o rört på mig men regnet öste ner så en bio lät så mkt bättre!
Hämtade upp damen från hennes jobb och begav oss upp mot Heron... Vi passade även på att äta och jag fick en portion som likabra kunde serveras till en jätte.. Antar att han tyckte att jag såg hungrig ut? :D Kyckling och cashewnötter (ja jag vet, igen! Men man kan aldrig få för mkt av det goda). Vi såg för övrigt Abduction med han varulven från twilightfilmerna, Taylor Lautner. Filmen var sådär. Tjejen var en riktigt dålig skådis och vi störde oss mest på alla klichéiga kommentarer som fälldes lite här och var.. Nåväl det var iallafall trevligt med lite bio i detta sunkväder. Och jag fick krama Nalle Puh!
Jag har för övrigt torka när det kommer till skrivandet i bloggen. Har svårt att formulera mig rätt och vet inte vad jag ska skriva. Hoppas det släpper snart... ! Nu blir det kanske en film till härhemma. Funderar lite på vad dock, känner för något som jag redan sett.. Vi får se! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback