...it's time for a carwash...

Som rubriken lyder är det nu dags för en biltvätt. Jag försökte mig igår på att ställa om dygnet med tanke på att jag ska jobba första natten inatt efter min semester.. Jag somnade som en klubbad säl runt 03 och tänkte att nu får jag sova till 13 iaf, så orkar jag jobba. Men nej nej, min kära far får för sig att ringa mig o säga att nu ska vi minsann tvätta bilen kl 10 på morgonen..
Jag hade såklart inte viljan alls att gå upp denna förskräckligt tidiga tid så jag sa att jag ska minsann sova en stund till. 30 min senare ringer telefonen igen och det år återigen min far som ringer för att påminna mig om att nu har jag sovit en stund till. Hur som helst så släpade jag mig upp för en halvtimma sedan och ska nu ner till garaget för att då baby tvättad. Tänkte även försöka kasta på vinterskorna på henne, vi får se hur det går med den planen..
Det känns lite risky att åka hem tidigt på mornarna (runt 5-6) från jobbet utan vinterdäck..
See you later.. !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback