...jawn...

Jösses vilken jobbig natt att jobba.. Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Ögonen värkte när kl var 01 och att då inse att det var 4h kvar gjorde att jag var närmast självmordsbenägen där ett tag..
Sov från 06 till 15, vilket är relativt länge för min del. Brukar oftast vakna vid 13-14 men iom att jag inte hade ställt om dygnet riktigt ordentligt så var jag som sagt extra trött..
En liten uppdatering om hur mina soppor går då kanske. Igår var det lite halvjobbigt när man ser folk sitta o svulla i sig stora tallrikar av oxbringa med klyftpotats och beasås..
Även brödet med örtsmör lockade så sjukt mkt.. Dock lyckades jag stå emot och tog  min grönsakssoppa ur en shaker under lunchen.. Imorgon är det jag som tar med en kopp till jobbet iallafall så det känns lite bättre. Att dricka den ur shaker var sådär.. :)
Vanan att fortfarande gå till kylen för o kolla vad som finns sitter fortfarande kvar, är dock inte så pass hungrig som jag trodde att jag skulle vara så anledningen till att jag går dit är bara en dålig vana.. Just nu kan jag ju säga att en nybakad ostfralla inte hade suttit speciellt fel.. :S
Men nej, jag ska ta mig en shake och vara glad.. Choklad får det bli denna morgon...
Soppa och Omega3 tabletter, gårdagens lunch..
Dagens frukost, Chokladshake..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback