...once in a lifetime...

Natten igår blev betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag ringde till jobbet redn vid 16 för att ställa upp mig på komplistan. Fick då beskedet att jag var nr 18 (!!) i kön. Wtf tänkte jag, insåg sen att det var en hel del dagjobbare som var uppskrivna då jag vid 00 fick gå hem (Tackar Garpö för det :)). Ringde och kollade med min fina Heidi vad hon hade för sig och det visade sig att hon och Elin skulle ut på båten.
Sagt och gjort stannade jag kvar i stan och väntade in dom.. Hade bilen in iom att jag hade jobbat så jag blev nykter dock. Hade sjukt kul och det blev en riktigt skön tjejkväll.. Dock var det smockat med folk på båten och man kunde knappt röra sig. Dom borde verkligen fixa ventilationen längst ner för det luktade för jävla illa så det gick inte ens att vistas därnere. Var dessutom ovanligt mkt långa män överallt. Visste inte riktigt var jag skulle kolla någonstans. Det finns ju dessvärre en nackdel när man är nykter och går ut. Man ser hur pass fulla alla andra är vilket är sjukt avtändande.. :)
Vi drog hem strax innan stängning och här ligger jag nu i soffan hemma o slappar lite. Har ont i ögonen av någon konstig anledning. Har haft det ett par dagar nu och hoppas verkligen att det går över snart.. Inte så kul!
Så dagen blir lugn då morgondagen för mer med sig med pokerturnering och allt där till. Superkul.. Woop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback