...shame on me...

Ja jag har ju inte bloggat på några dagar.. Men i ärlighetens namn har jag faktiskt haft fullt upp.. Det har varit jobb i 2 nätter.. Och med tanke på att jag inte känt mig så kry de senaste dagarna så har jag valt att sova så mkt som möjligt för att bli av med förkylningen (eller vad jag nu har) istället för att göra andra saker.. :P Men oavsett. Jag och Emma fick för oss att gå ut igår.. Hon kom hit runt 21 och vi började lite halvt panikdricka för att "hinna ikapp" som det så vackert heter.. Bussen gick 22 och den satt vi på tillsammans med 10 killar i 18-22års åldern och drack våran öl som vi hade smugglat med oss..
Samma runda som sist, Sinner - CP - Sailors. Försök säga det 3 gånger snabbt när du är full.. .Oavsett så hade jag kul! Blev återigen lite för full men kom iaf med sista bussen hem.. Låg nerbäddad i sängen runt 02.30 och bestämde mig för o äta lite och kolla på Vampire Diaries.. Jättebra idé då, nu såhär på efterhand kommer jag såklart inte ihåg så mkt av avsnittet så måste ta o kolla på det ytterligare en gång..
Nåväl, jag hade ju lovat mig själv att inte dricka så mkt.. av den enkla anledningen att jag skulle på dejt idag.. Killen ringer vid 12 - jag svarar dödare än dödast och skjuter på det hela till eftermiddagen.. Jag kliver upp vid 14 och är äntligen någorlunda människa igen, gör mig iordning och åker ironiskt nog upp till Källhäll (av alla ställen i Sthlm måste han bo i Kallhäll?)
Efter att ha gått en promenad gick vi upp till honom där han gjorde iordning en supergod 3-rättersmiddag, medan jag satt och tittade på - NÖT haha, bestående av kokta rödbetor med fetaost och honung till förrätt, en köttgryta med potatis och morötter till huvudrätt och citronglass med bär till efterrätt.. Mkt imponerande! Blev att slötitta lite på tv innan jag åkte hem vid 01..
Fick även blåsa hos farbror polisen som stod utanför Nykvarn och hade nykterhetskontroll.. Han var chockad över att jag var så pigg och trevlig kl 2.30 mitt i natten och jag förklarade att jag normalt sett faktiskt jobbar natt så dethär är ingenting för mig.. Då skrattade han och önskade mig en trevlig kväll. Hade lätt kunnat ta med honom hem.. Poliser har alltid fått mig på fall.. Well detta är mina 2 senaste dagar.. Hoppas ni har haft det minst lika bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback