...uppe i ottan...

Inte riktigt då klockan är 13, men om man ser det från min dygnsrytm så är jag uppe tidigt.. Och varför det vet jag inte riktigt.. Oavsett så fick jag höra på jobbet igår att man kan numera byta abbonemang och mobil lite som man vill på telenor. Jag blev ju såklart nyfiken då jag har börjat tröttna på min iphone. Så jag ringde upp telenor nu och undrade hur det hela gick till. Tjejen som svarade lät måttligt road av mina frågor och jag tror att jag bemöttes av en mummlande kommentar som "...jag hatar att räkna på dethär, jag förstår inte varför det ska vara så svårt..." Well, det visade sig att eftersom jag hade bindningstid kvar så skulle det kosta mig skjortan, iaf enligt henne, kollar man på internet så var det inte alls lika dyrt.
Ibland önskar jag att jag hade lite mera stake och typ kunde be dom fixa någon bra förmånlig deal åt mig då jag varit kund där i 8 år nu.. Men jag vet inte, jag är för mesig.
Jag är iallafall sugen på en Galaxy SII.. Verkar sjukt bra och rolig. Vi får se om jag ringer tillbaka en annan dag och tjatar lite extra o ser om dom kan ordna fram nått..
Inatt är det jobb igen.. Gårdagen var full av folk och galna kineser. Får se vad natten bär med sig då det är löning inatt. Galet! Har dessutom precis pratat med chefen för att försöka göra ett passbyte på söndag. Jag fyller ju som alla vet 26 och tanken var att gå ut och ha lite kul med mina vänner på lördagen och på söndagen så kommer familjen och säger grattis.. Nu gick ju dock inte passbytet igenom då det var alldeles för lite folk så vi får väl se hur det blir med det hela. Det är inte så viktigt, fylla år har ju inte samma betydelse nu som det hade när man var liten.. :)
Nu är det iallafall dags för lite frukost och kanske någon timma sömn till innan det ska bege sig mot jobbet igen.
Sugen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback