...what a megamysig kväll...

Som sagt, tog med mig Heidi upp till Kista Galleria för att jag trodde att jag för en gångs skull skulle ha turen att hitta det jag väl söker när jag söker något. Alltid är det samm visa, när jag vet vad jag vill ha, hittar jag det aldrig. När jag inte vet vad jag vill ha, hittar jag massor.
Nåväl, jag ville ha en svart snygg klänning - som inte sitter för löst och fladdrigt, är i någorlunda stretchmaterial med sömmar kring midjan.. Hittade? Nej såklart inte. Heidi däremot shoppade loss i varenda affär vi var inne i.. Dock var det inga stora märkvärdiga grejer. Men ändå! Nåväl, jag sparade iallafall pengar. Efter att ha strosat runt i Kista bland alla 20.000 babbar bestämde vi oss för att dra in till stan o käka. Dock hade vi en smärre beslutsångest om var vi skulle äta. Efter att ha åkt heeeela Sveavägen - rabblat upp varenda restaurang utan vidare framgång på vad vi var sugna på blev det tillslut Arigato på Vasagatan.
4 bitar sushi till förrätt och kyckling med cashewnötter till huvudrätt.. Mätta och belåtna blev det en kaffe på vårat legendariska Espresso House.
För mätta rullade vi oss fram till bilen för att sedan åka hem till Heidi för lite Jersey Shore innan jag begav mig hemåt. Så nu är jag väl hemma och har fixat lite med bloggdesginen i nån timma (inte för att ni märker det) och ska snart sova..
Imorgon är det ju personalpokerturnering och jag ska upp kl 07. wooh..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback