...4.5km...

Älskar när jag får mina ryck.. Jag tvivlade på om jag skulle orka ta mig ut idag. Öppnade ytterdörren ett antal gånger och tyckte det var alldeles för kallt med -5 grader. Men så fick jag ett sånt där "fan va skönt det skulle vara att komma ut-ryck" och drog på mig kläderna och begav mig ut. 
Jag har tidigare kört med 2 långärmade träningströjor och en tunnade vindjacka innan men tyckt att det blivit alldeles för varmt när man väl kommit igång och fått upp pulsen. Så idag körde jag med ett linne under, en långärmad tröja och jackan. Detta måste jag faktiskt erkänna blev lite för kallt för armarna.. Dom frös mellan varven så nästa gång blir det 2 långärmade tröjor! 
Dock så är ju min kondition rent åt helvete och att det är så pass kallt ute gör ju inte saken bättre när man försöker kippa efter luft.. Men det blev en powerwalk med vissa jogginslag här och där. Riktigt längtar efter våren nu så man slipper känna det där tvivlet på om man ska ta sig ut eller inte för att det är för kallt..
Ja jag blev lillsvettig idag när jag kom in i värmen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback