...avtrubbad...

Lite så kan man säga att jag känner mig idag.. Jag ställde mig på vågen och där visade siffran som jag exakt hade väntat mig.. Jag har slarvat fruktansvärt denna vecka och stoppar i mig både det ena och andra. Träningen har det dessutom varit sådär men så jag får helt enkelt skylla mig själv.
Jag borde veta bättre! Jag har hållt på med det här så länge nu så jag kan det här. Jag vet att man inte får dom resultat även om man bara fuskar "lite". Så nu är det stenkoll på kaloriintaget hädanefter. Nästa måndag ska vågen visa på en betydligt större siffra än 0,3! 
Ska ta mig ut på en promenad/jogg idag tror jag. Man har blivit bra avtrubbad när man kollar på termometern och tänker "-8 grader är ju ingenting! Det är ju faktiskt ganska varmt ute..." 
Men enligt vädernyheterna ska det börja värma på sig lite nu i veckan. Den värsta kylan kommer försvinna så vi får väl hålla tummarna att det blir så.. :) 
Nu är det frukostdags.. 2 ägg, 2 solrosbröd med skinka och tomat, ett glas berocca boost och en kopp kaffe.. yay!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback