...det där med mat...

Nej idag var det verkligen inte lätt med maten.. Drog in en runda till Ica Maxi för att handla lite och jag gick där som en förvirrad höna och hade ingen aning om vad jag ville ha. 
Har lite cravings idag efter god fet mat märkte jag.. Allt jag kollade på av det nyttiga slaget gick inte alls hem hos varken hjärna eller kropp. Det slutade med att jag kom hem med nyttig mat iallafall. Men nu sitter familjen och äter kyckling med saffranssås och ris och jag halvt avlider av lukten. Saffran kan vara något av det godaste som finns.
Kan hända att jag gör mig en lightversion med lite pasta till bara för att det är lördag. Samtidigt vill jag inte sabba mitt flyt på vågen men vafan. Jag har hållt hårt på maten hela veckan. Inga godsaker fast det bjudits så jag kanske kan få göra mig en lite godare måltid med gott samvete? 
Det svåra är ju dock att behärska siitt matintag när det är så gott. Man vill ju oftast ha mer än man borde.. 
Vi får se vad vi hittar på. Det är ju dessutom schlager ikväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback