...felet med mig...

Herregud.. Det har slagit slint i huvudet på mig. Vet inte vad som händer med mig! Vid 18 åkte jag till Emma för att ha lite alla hjärtansdagmys. Vi bojkottade dedär med pojkvänner och karlar och körde tjejkväll istället. Och på en sån här speciell dag som denna vet ju alla att man måste ha lite gott i sig under kvällen. 

Min tanke var att "idag får jag äta något gott och sött om jag vill". Men sen när jag väl gick inne på Ica och skulle handla på mig var allting jag ville ha slut. Så jag tog det som ett tecken och gick bort till grönsaksavdelningen. Där hittade jag lite jordgubbar, bananer och melon. Det fick det bli. Knallade även bort till chokladen och plockade på mig 100gr mörk choklad med havssalt. 

Så det mina vänner bestod min "svullarkväll" av. Efter att ha tittat på de tre musketörerna och hitta nemo med Emma begav jag mig hem. Syster hade smsat under kvällen och ville att jag skulle hämta henne i Sthlm. Då jag inte kände mig speciellt trött tänkte jag "då kan jag ju träna innan jag plockar upp henne..........." Tänkt och gjort. 00.30 klev jag in på gymmet och körde 4km på löpbandet och sedan gick jag över till att ha ihjäl mina armar, mina axlar och min mage. Jag kommer INTE må bra imorgon. 
Nu 3h senare är jag hemma och nedbäddad i sängen. Gillar dock min spontana träning. Jävligt oplanerad och jävligt skön! 

Godnatt alla! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback