...för kallt...

Det är alldeles för kallt för att kunna ta mig ut på min runda.. Idag är det -11 här hemma och jag kastar in handduken. 
Vaknade 8.30 och ska jobba inatt. Det kommer bli kul! Förhoppningsvis får jag mig en powernap på eftermiddagen innan jag åker till jobbet. Det har bara blivit korta tråkiga uppdateringar här på bloggen men jag har haft fullt upp. Igår åkte jag och mamma in till stan för en fika med mormor, efter det hämtade jag upp Emma och drog med henne till Heron för att möta upp Jenny och gå och se Mission Impossible. Den var sevärd men inte mkt mer än så.. 
Vi meckade lite på bilen också. Bytte vindrutetorkare duktiga som vi är :D 

Känns som att jag inte fått en enda lugn stund dessa dagar jag varit ledig. Ganska skönt om man tänker efter.. 
Blir det lite varmare ute framåt lunch kanske jag tar mig ut på en promenad.. Vi får se.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback