...förkylning...

Då var man tillbaka i det sjuka tillståndet. Blir så less på att man inte kan få vara frisk en längre tid.. :( Nu har jag fått hosta och näsan rinner sådär lagom mycket.. Har även ont i bihålorna. När jag vaknade imorse kände jag mig totalt överkörd. 
Ett annat tecken på att man börjar bli sjuk kan ju vara det faktum att jag sov till 15.30 igår, gick på bio med Emma, kom hem och somnade 02.00 och sov till 09 imorse. 
Idag ska jag iaf hem till Pantea och spela en pokerturnering till DealerEM och dricka vin. Mycket kul! :)

Vågen är fortfarande på min sida. Gått ner ytterligare 1.5kg. Nu längtar jag bara efter att våren ska infinna sig lite mer så man kan ta sig ut o röra sig på barmark! :) Mot tjejmilen it is! :)
Frukosten bestod idag av
1 portion havregynsgröt med lite honung o mjölk
1 falu rågrut med ost o tomat
1 kopp te med honung för att lindra bihålorna lite..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback