...glad...

Mina 2 (puh) jobbnätter är över. Har nog aldrig varit med om att det varit så segt på jobbet någonsin som det varit den senaste veckan. 
Dessutom har även min plånbok kommit tillrätta efter att ha lekt kurragömma med mig. Det visade sig att den tydligen hade gått och gömt sig i mittkonsollen i baksätet på bilen. För där är ju första stället man får för sig att leta.

Min kost idag har varit riktigt dålig.
Frukosten bestod av (vid 14.00)
1 portion havregrynsgröt med rårörda lingon
1 falu rågrut med ost och tomat
1 glas berocca boost. 

En kaffe när jag kom till jobbet vid 17 

Lunchen på jobbet (vid 20.00) 
Viltskav med potatismos och lingon. - Glömde min matlåda hemma och var tvungen att äta jobbets mat. 
Åt lagom mycket men blev ändå för mätt.
1 bit baguette med smör (tror det var denna som gjorde att jag blev för mätt ;)) 

Sedan har det endast blivit en Yoggi Jalla Drickyoghurt vid 01. Borde ta något att äta nu men känner mig inte speciellt hungrig och ska dessutom gå och lägga mig.
Imorgon blir det back to basic när det kommer till kosten. 

Godnatt alles
trött tjej...
image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback