...happy...

Idag är det en bra dag.. Sov riktigt länge dock. Längre än jag hade tänkt mig. Min plan var att träna innan konferensen och personalfesten idag men de kommer jag inte hinna.. ska ju vara där om 4h..
Så nu blir det till att äta min havregrynsgröt och knäckemacka för att sedan göra mig iordning och dra.. 
Idag fick jag även ställa mig på vågen. Och den arbetar på min sida.. -3.6kg på två veckor. Känns riktigt jävla bra! 
Så min kostplan kommer fortsätta som den gör nu. Jag skulle dock behöva träna mer än vad jag gör. Om jag fick bestämma så hade jag varit varje dag på gymmet och kört slut på mig. 

Men med tanke på att jag har 4-5 mil till mitt närmst gym så fungerar inte det så bra.. Ska byta gym imorgon tror jag och börja träna i Södertälje istället. 

Nu är det dags att göra mig iordning. Bilder kommer imorgon! :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback