...havregrynsgröt...

Börjar ledsna på denna havregrynsgröt. Dock har jag inte hittat något bra substitut till den än.. Gillar att man är mätt länge och att det bara är ca 150 kalorier i en portion.. Men det är ju som allt annat. Man föräter sig. 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Min vän Jenny och hennes syster ska ut och festa och samtidigt som jag är sugen på att följa med vill jag inte sabba mitt flyt. Jag har äntligen börjat hitta en bra balans där jag kan avstå godsaker och skit och samtidigt vara nöjd med det jag äter. 

Så jag vet inte om jag har lust att förstöra allting genom att hälla i mig 1000 kalorier flytande vätska och sedan ligga och må dåligt imorgon.. Kanske följer med ut men blir nykter? Vi får se. Vad vi vet iallafall är ju att det är schlager som ska tittas på till att börja med. :) 

Kaaaaanske tar en runda på gymmet också. Det är ju bara så jävla långt att åka :( Jag vill kunna satsa hårdare på just träningen men har man nästan 4 mil till sitt närmsta gym är det inte lätt. 
Funderar på att börja träna i södertälje men då är det ytterligare en utgift på 600 kr i månaden som ska ut. Vi får se vad som händer. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback