...idag kör vi igen...

Tog en vilodag igår men idag är vi tillbaka på banan.. En sak som jag lärt mig angående hur jag fungerar är så att om jag tränar intensivt i några dagar och sedan inser att jag måste ha en vilodag vill jag sällan ha det.. Som igår tex kände jag att jag ville antingen ut och röra på mig eller dra till gymmet men för kroppens skull så tog jag det lugnt. Nu när jag väll haft min vilodag är jag inte supersugen på att träna igen.. Motivationen finns fortfarande där men jag känner inte att jag är superpepp på att flåsa mig svettig o jävlig.. :) 

Men det får gå ändå.. Nu ska det först intas en frukost i form av
1 portion havregrynsgröt med bär
1 falu rågrut med ost och tomat
1 glas berocca boost
1 kopp kaffe 

Fuskade idag och ställde mig på vågen. Den visar inte riktigt vad jag vill att den ska visa så det är dags att pumpa upp intensiteten tror jag. De första kilona borde inte vara alltför svåra att bli av med kan man tycka..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback