...inflammation?...

Något har hänt med min vänsterarm.. Det gör förbannat ont i överarmen så fort jag lyfter armen. Har försökt att stretcha men det verkar inte som att det tar. Det gör inte ont eller känns inte ens. Om jagf år gissa är det en inflammation eller liknande. Kanske muskelfästet som strular lite efter min genomkörare av armar på gymmet häromdagen? 
Mycket tråkigt måste jag säga för att det påverkar mig så pass mycket att jag inte kommer kunna träna idag. Det är däremot superfint väder med plusgrader ute så egentligen skulle jag behöva en promenad. Jag känner dock mest bara för att sitta inne och lata mig. Men vi får se vad som händer. Kanske ska testa att ta en Ipren och Volatren och se om värken går över? :((



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback