...inte så farligt...

Jag har faktiskt inte sån farlig träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha.. Peppar peppar - den kanske inte infinner sig helt förrän senare eller imorgon.
Jag körde slut på armar/axlar och bröst totalt så jag är chockad om det inte blir mer än såhär. Dock så känner jag ju att armarna är slut, är jobbigt bara att skriva på tangenbordet för att vara ärlig.. :) 
Ja jag har precis alltså vaknat och ska ta och slänga i mig lite frukost.. Börjar jobba 17.30 så har inte så supermkt tid att hitta på roligheter på. Det blir nog bara till att ta det lugnt hemma tills det är dags. 
Ska gå igenom lite bilder från personalfesten också! Men vi börjar med en frukost :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback