...jaha mina vänner...

Såhär ligger det till då.. Oftast när jag slutar blogga så innebär det att jag har tappat fokus på det jag höll på med. I det här fallet träningen och kosten. Jag ska inte säga allt jag har gått helt nuts och stoppat i mig allt som kommer i min väg men jag har inte varit lika strikt som de första två veckorna. Jag har ätit mat som har serverats på jobbet - dock i mindre portioner samt försöka få i mig något med jämna mellanrum så att det inte slutar med att man bara äter 2 stora mål och ingenting mer..

Vågen har inte gått uoo iallafal och det är jag glad över. Så nu är det tillbaka på fokusen igen. Kvargen är tillbaka som mellanmål då man håller sig mätt en evighet på den och sedan är det ny fokus på kosten. 
Träningen känner jag lite sisådär med. Jag tänker inte åka 5 mil bort till närmsta gym och vädret som är nu innebär att det bara är slask ute och sedan isar det på framåt natten. 
Ska försöka åka till gymmet de dagar jag jobbar. Göra ett helthjärtat försök. :) 
Nu är det frukost, blev en lätt frukost då jag ska på bio med min underbara vän Emma.
250gr kvarg med saft och vatten
1 ägg
2 knäckebröd med ost



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback