...lugna gatan...

Har minst sagt varit en megalugn dag och kväll.. Bestämde mig vid 18 att jag behövde lite farliga strålar på mig så jag åkte in till södertälje och la mig i solariet.. Mycket skönt måste jag säga. Våren smyger sig ju på mer och mer nu så då måste man se till att iallafall ha lite grundbränna. Vill ju inte blända folk när man kommer gåendes ;) 
Efter det åkte jag hem och gjorde iordning lite scampi med pasta. Inte den bästa maten kan tyckas men det är trotsallt fredag och jag har varit så duktig nu i 3 veckors tid så det blev en liten unnardag. Dock har jag hållt mig borta från allt vad godis och onyttgheter heter så förhoppningsvis blir det bra ändå. :) 

Nu blir det nog en film och kanske någon serie innan jag ska försöka sova. Får se hur bra det går :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback