...lunch och mellanmål...

Nu har jag gjort lunch till lite senare.. Lax med broccoli och lite citronsås. Tänkte äta detta innan jag börjar jobba för att sedan ta med mig pastan som jag gjorde igår till middag lite senare under kvällen.. 

Har även tagit mig ett mellanmål nu så att jag håller mig fram till lunch. Många (alla typ) pratar om kvargen. Och jag tänkte testa detta för att se hur det fungerar. Nu kanske det mer är för de som bygger muskler och så men med tanke på det låga kaloriinnehållet och fetthalten och den höga proteinhalten tycker jag det verkar vara ett bra mellanmål. Det är ju dock för jävla äckligt att äta det som det är.. Så efter lite mer läsande så blev det till att blanda ut det med lite fun light Wildberries och vatten - och BOOM du har en asgod shake med massor av proteiner och lite kalorier. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback