...påtvingad sovmorgon...

Vaknade sent idag.. Blev en ordentlig sovmorgon för min del. Dock en påtvingad sovmorgon.. Första gången slog jag upp ögonen vid 06, sedan vid 08 och då var jag egentligen redo att kliva upp. Men med tanke på att jag jobbar inatt så behövde jag sova så mkt som möjligt. 
10.30 släpade jag mig upp ur sängen och gjorde mig frukost. Samma som igår.

1 portion havregrynsgröt med hallon, blåbär, hjortron, gojibär och havtorn.
1 ägg (orkade bara äta upp det ena)
1 falu rågrut med ost och tomat
1 glas bercooa boost
1 kopp kaffe. 

Nu står jag mig fram till lunch som blir lite lax med broccoli. Igår fick jag en megamotivationsboost och kände att jag nu ska gå in för dethär till 100%. Inget fusk och genvägar längre. Jag såg en före och efterbild på en tjej med bara 2 månaders mellanrum och blev chockad. Tänk att man kan få så snygg kropp på så kort tid. Men å andra sidan så kommer det vara svårt för mig att lägga ner den tiden på träningen varje dag som behövs för att uppnå såna resultat så jag får nog räkna med att det tar lite mer tid. :) 
Men ge allt ska jag göra iallafall. Inge mer godis och skit. Så skönt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback