...så himla stolt...

Jag är så himla stolt över mig själv. Idag var det konferens/personalfest och allt som hör till. Dvs middag, alkohol och fest. 
Vi började på Oscarsteatern där som vanligt det var diverse prat från cheferna och lite uppträdanden. Vi fick även en fika beståendes av en Pago och en wrap. Jag öppnade min Pago och efter halva kom jag på att jag kanske borde kolla hur många kalorier en sån där jäkel innehåller. Well, låt oss säga att jag endast drack upp halva efter att ha tagit mig en titt.. :) 
Efter detta gick vi vidare till Ambassadeur där det var uppdukat för middag. Till förrätt serverades en toast skagen - vilket jag åt. Dock var det bara en brödskiva och ytterst lite skagen samt att  jag bara hade ätit frukost så jag behövde energin. Huvudrätten bestod av tournedos med rödvinssås och potatismos. Åt köttet, grönsakerna och 2msk potatismos. 
Efter detta var det kaffe och tryffel. Kunde inte motstå de små chokladbollarna som låg där och blängde på mig så tog mig en men insåg ganska snabbt att det inte var speciellt gott. 
Till råga på detta så serverades det ju vin. Då jag gjort en pakt med mig själv att leva sunt och rätt nu så avstod jag allt vad alkohol hette. Servitrisen frågade om jag ville ha läsk eller något annat och jag kan stolt säga att det enda som intagits i flytande form idag är Loka. 
Festen drog igång och folk blev fullare och fullare. Klockan slog 00.30 och jag kastade in handduken och gick till bilen. 
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med ett par ömma fötter och en trött kropp. Ska bli skönt att sova. Imorgon blir det garanterat gymmet! 
Och förhoppningsvis en Alla hjärtansdag-bio med Emma. <3
Godnatt alla! :) Mer bilder och sånt kommer imorgon när jag orkar trixa med minneskortet o grejer.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback