...tack alla!...

Underbart med all pepp och stöttande jag fick med att ta mig ut på både fb, funbeat och viktklubb! 
Alla uppmuntrande kommentarer gjorde sitt och jag svirade om till mina träningskläder för att ta mig ut 3km.. Gjorde dessa 3km hela 3 min snabbare än sist dessutom. Det var skönare för lungorna när det inte var lika kallt ute som innan men jösses vad dom fick jobba hårt. Jag var helt slut när jag kom hem och svetten dröp om mig.. 
Underbart! 
Gjorde mig en lunch beståendes av färsk pasta och bacon med basilikatomatsås och ett gammalt hederligt glas citronvatten.. Jädrans gott och välförtjänt om jag får säga det själv. 
Älskar er alla som peppar och stöttar mig! Det behövs ibland och tack så himla mycket! Nu ska jag krypa ner under filten framför tvn en stund så får vi se om det händer något mer spännande idag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback