...back in business...

Alltså jag valde att ta ett litet break på ca 1 vecka ifrån bloggandet. Det har ju trotsallt varit jul och nyår och för att vara ärlig har det inte hänt något speciellt märkvärdigt.
Julen spenderades med familjen och massor av julklappar. Fick bland annat en tassimo så nu ska det göras kaffe!
Köpte även endel julklappar till mig själv som bestod av ett gäng träningskläder. En lila skitsnygg jacka, en väst och 2 st träningströjor.
Min tanke är då att imorgon så sätts träningsbloggen igång igen på allvar. Jag har ett bra upplägg som ni kommer få höra mer om imorgon när jag kommit igång. Detta innebär alltså att idag är sista dagen för moffning. Med tanke på att det var nyår igår så spenderades den med mina underbara kolleger och vänner hos Sanna. Jag kom dessvärre aldrig riktigt igång i drickandet då jag drogs med en huvudvärk från det att jag klev upp ur sängen och hela natten. Min plan att supa bort huvudvärken gick inte heller så jag var lite seg hela kvällen. Vilket såklart var tråkigt men jag hade oerhört kul och det var ett gäng riktigt sköna personer som var där. 
Så alla vet ju att när det varit nyår så kommer det ju även en nyårsdag. Denna nyårsdag innebär alltid en uppsjö av massa onyttigheter och så även för mig. Jag har lyckats klämma den obligatoriska pizzan med Jenny och Raffe och nu har jag precis varit nere på Statoil och köpt hem en vän som heter Ben&Jerry. Nu blir det alltså att kolla på lite serier och komma ikapp dessa och en massa glassätande. Imorgon börjar allvaret. :) 

Ha en skön nyårsdagskväll allesammans. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback