...börjar lite smått...

Vi kan börja blogga lite smått.. Jag har ju trotsallt gjort endel ändringar i min vardagliga rutin.. Jag väntar fortfarande på att det ska bli lite varmare ute för att kunna sätt igång med konditionen och vägen mot milen. Jag vet att man egentligen inte ska använda vädret som ursäkt men är det -4 grader ute och massor med snö på backen finns det inte en chans att jag tar mig ut för en längre promenad/Springtur. Så istället har jag börjat ändra mina matvanor.. Insåg att jag ätit alldeles för mkt skit och att vågen sakta bara tickade uppåt..
Det är inte okej längre! Så nu har jag tagit tag i detdär och lagt av med alla ovanor som att äta godis och skit..
Nu är det bara nyttigheter som gäller!
Idag till middag blev det grillad kyckling med fetaost, keso, galiamelon och tomater.. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback