...det händer något konstigt med mig...

Vet inte riktigt vad som hände igår egentligen. Sålde bilen vid 19 och sedan satte jag mig framför tvn och vid 21 gick jag in till sängen för att kolla lite serier..
22.00 sov jag som en klubbad säl och vaknade pigg och utvilad 03.00! Jag som ska jobba inatt!!! Hur fan ska det gå? Enligt mina planeringar kommer jag behöva sova innan jobbet. Men när? Och hur ska jag bli trött? Usch! Detta var verkligen inte planerat.. 

Maten gick även den sådär igår. Till frukost blev det 2 ägg med en smörgås gjord av rågfrön och pumpa.
Lunchen blev en tallrik kyckling med fetaost, melon och tomat.
Middag fick jag ett ryck att göra en lasagne. Jag gör ju världens bästa lasagne och med en mamma som precis opererats så fick jag ett infall. Iallafall så blev det inte så mycket till bakslag. 

Men det känns som att jag är hungrig hela tiden. Det är inte en kul känsla! Men jag antar att man måste vänja mage och kropp vid de mindre portionerna samt att den inte kommer få i sig lika mkt skit längre..
Nu sitter jag alltså här och är hungrig igen.. För 2h sedan åt jag en kopp med vaniljyoghurt och lite flingor samt en avokado. 

Jag har även insett att jag måste hitta ett bättre sätt att äta på. Jag jobbar ju endast natt och skulle behöva ha lite fastare och mer regelbunda tider då jag äter. Ska sätta mig senare och gå igenom dedär och när det kan tänkas vara bra att äta och vad. Det är inte optimalt att äta "lunch" på jobbet vid 22 och sedan inte äta något förrän man är hemma vid 06 och precis ska gå och lägga sig..
Om termometern ute visar på minsta lilla plusgrad blir det en promenad idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback