...det rör på sig...

Idag fick jag ett samtal om att en kvinna ville komma och kolla på min bil. Tydligen har hon och familj redan en skoda men vill ha en till. Samtidigt fick jag även ett mail om att en kille är intresserad och undrar om han kan få kolla på den imorgon 13.30. Så nu har jag 2 st visningar imorgon och jag har idag panikbokat en besiktning (kl18.20) på den så båda ser att den är hel och ren. 
Enda jag inte riktigt vet hur jag ska lösa är sprickorna i vindrutan. Måste få ihop pengar till byte av den. Ska dock ner och tvätta bilen med pappa om någon timma så jag kanske kan flörta in mig lite där.. Om jag har tur.. 

Bör nämnas kanske att jag inte sovit sedan 16,00 igår. Jag börjar bli lilltrött. Men har precis tagit en dusch och satt på tevatten för att lindra halsen. Sedan ska jag dricka en kopp kaffe för att bli pigg. Ska ju trotsallt hålla mig vaken ett tag. 

Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback