...fullt upp...

Igår ringde ju en kvinna som ville komma och kolla på bilen. Jag rusade ju iväg med den till närmsta besiktning och var inte så glad när jag åkte därifrån med ett dimljus som var tvunget att justeras.
Well idag var jag och visade bilen för första killen. Han verkade riktigt intresserad och jag sa att jag ska låta den andra familjen kolla på bilen så återkommer jag med läget. Efter det drog jag förbi verkstaden för att få lyset fixat.. Satt där i 1h (!!!). Tydligen hade dom satt i lampan helt fel så det var knepigt att komma åt. Nu är det ordnat iallafall och bilen ska in på efterkontroll imorgon 13.30. 
Även den andra familjen har varit och kollat på bilen och de är intresserade. De la ett bud på 130.000 (har lagt ut den för 135). Sa att jag skulle prata med den andra killen och kolla vad han säger och återkomma till dom imorgon med ett svar. Jag tvivlar på att killen kommer vilja köpa den då priset är för högt för han. Men det verkar som att jag kommer få bilen såld hur som.. Woop! :) 

Så nu ligger jag hemma i sängen och är kanontrött. Kan inte sova ännu då jag ska jobba imorgon och skulle jag somna nu så vaknar jag alldeles för tidigt.. Vet inte riktigt hur jag ska hålla igång mig. 

Jag vill bara bli frisk så jag kan få börja träna! Fortfarande är det hals, öron och näsa som strular. Till råga på det så har jag fått massor av blåsor i munnen och på läpparna som gör ont som fan. Så aptiten idag har inte varit den bästa. 

Nu är de nog dags för lite serier.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback