...inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Idag har jag varit på bio med underbara Emma. Blev den amerikanska tolkningen av stieg larssons böcker - the girl with the dragon tattoo. Sjukt lång och seg film om jag får säga det själv. Dock så måste jag ge mig själv beröm då jag höll mig borta från alla godsaker som kan intas under ett biobesök. Jag satt mest och störde mig på hur mkt alla andra låter och smaskar när man själv inte äter någonting. 

Min plan var dessutom att ta mig ut på en runda när jag kom hem från bion. Men pga rådande väglag (snorhalt och underkylt) vill jag inte riskera att halka vilket jag garanterat skulle gjort. Så istället satsar jag på gymmet imorgon istället :)

Nu blir det istället lite slötittande på serier innan de är dags att sova :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback