...inte så jätteglad...

Well idag var första gången jag klev utanför dörren sedan i lördagsnatt. Det var lite sådär halvskönt kan man påstå. Började känna mig inlåst och halvt psyko av att bara sitta inne hela dagarna. Var ner och tvättade bilen men far min så den är någorlunda ren tills imorgon då jag har visning på den. Sedan så tänkte jag att jag kan ju likabra besikta den när jag ändå håller på. In på deras hemsida och hoppades på att dom skulle ha en tid ledig. Jodå! Visst hade dom det. Så in till besiktningen lite sådär halvnervös över mina tonade framrutor. 
Vad jag hört är dom inte sådär superglada i tonade framrutor på besiktningen men efter att 5 man hade varit fram och klämmt och känt på rutorna verkade dom vara enade. När han sedan säger att bilen inte gått igenom pga att höger dimljus pekar åt fel håll blir jag smått galen.
Inte på den stackars mannen utan på verkstaden som har lappat ihop bilen sedan Lukas bestämde sig för att krocka med den. Jag har alltså varit tillbaka med bilen 4-5 ggr pga fel som infunnit sig. Jag lär inte vara nådig imorgon när jag åker förbi verkstaden. USCH! Förbannad är vad jag är. Och hungrig. Helvete.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback