...ledig 4...

Nu är jag ledig i 4 dagar! Underbart. Så för att få in en sjyst dygnrytm har jag bestämt mig för att inte gå och lägga mig idag. Klev upp vid 15 igår och har jobbat hela natten och nu ska jag hålla mig vaken till 21 är det tänkt.
Får väl se hur det går. Än sålänge är det inga större problem.. ;)
Frukosten när jag kom hem bestod av 2 ägg, 2 mackor med keso, skinka och tomat och en halv grapefrukt..
Jag var på Intersport igår och köpte lite broddar, pannband och vantar så jag kan ta mig ut och springa lite.. Tanken var att jag skulle gett mig ut när jag kom hem från jobbet. Dock insåg jag att det var -13(!!!!!) grader utomhus så jag kröp vackert ner i sängen för lite poker istället. 
Jag ska försöka ta mig ut på en snabbpromenad lite senare. Men vet inte om det är så bra när man inte sovit överhuvudtaget. Dock skulle det ju vara ganska kul att få känna på lite solljus.. :) 

Imorgon ska jag åka och kolla på ny bil dessutom. Woop!
Dagens frukost! Dock åt jag bara ena mackan eftersom jag bara äter mörkt bröd så var detta inte alls en höjdare.. :(
Nu tänkte jag att jag ska lägga mig och kolla på ett avsnitt av biggest loser. Man blir ju faktiskt lite motiverad och inspirerad och tycker att klarar dom av det dom gör, då klarar fan jag att röra på mig i 3-4km!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback