...seg start på dagen...

Som många av er kanske vet så jobbar jag ju natt.. Och detta medför ju att dygnsrytmen inte är som den borde.. De senaste veckorna har jag av någon anledning inte kunnat somna förrän 10-11 på mornarna och således sovit till 16-17 på dagarna.. Detta har ju även medfört att jag varit ett vrak under kvällar och nätter. Men när jag väl kommit hem från jobbet har jag ändå inte kunnat sova..
Igår vaknade jag vid 17.30 och åkte in till Maxi för att handla. Jag har ju nu börjat äta rätt och inte ge mig på allt jävla godis som jag kunde svulla i mig varje dag.. Det slutade med en middag gjord på kyckling, melon, broccoli, tomat, keso och fetaost..
Mycket gott måste jag säga! Därefter blev det endel film och serietittande innan jag somnade vid 04. Detta är då tidigt för att ha varit mig. Eftersom jag inte varit vaken så länge så vaknade jag såklart tidigare än normalt. 9.30 slog jag upp ögonen och kunde inte somna om.
Därav är jag sjukt seg just nu. Min hjärna vill hitta på alla möjliga saker men min kropp stretar emot. 
Tanken är att jag ska sälja bilen idag så jag måste få den tvättad och urplockad innan 18 då dom som ska köpa kommer. Jag skulle även behöva röja upp hemma och sen är jag ju så sjukt taggad på att faktiskt få ta mig ut och röra på mig. Dock så kämpar vädret fortfarande emot och jag känner inte riktigt för att ta mig ut i minusgrader idag.
Vi får se om jag tar mig i kragen lite senare. 

Till frukost blev det iallafall en smörgås (rågbröd med pumpafrön), 2 ägg och en smoothie. Egentligen borde jag räkna kalorierna bättre men vi får se om jag orkar med så pass strikt. Det fungerade ju förra gången då jag gick ner 30 kg utan att räkna kalorier. Men då tränade jag ju bra mkt mer än vad jag gör nu också ;) 

Nu ska jag slappa i 40 min till innan det är dags att tvätta bilen. Min pärla ska bli såld.. Snyft!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback