...sjuk...

Jag är sjuk!! Fyfan för dethär säger jag bara. Jag hatar skiten. Jag var tvungen att gå hem från jobbet igår då jag efter många om och men faktiskt insåg att jag har feber och halsont. 
Idag har jag legat helt jävla död och sovit större delen av dygnet. Var uppe mellan 19-22 och har aldrig i mittliv frusit så mkt som jag gjorde då. Jag kände mig som en levande vibrator av alla skakningar. Tillslut orkade jag inte längre och tog lite alvedon för att trycka undan skiten och nu sitter jag här efter att ha sovit några timmar och känner mig relativt pigg. 
Vi får väl se när febern bestämmer sig för att krypa tillbaka. Nu tänkte jag iallafall passa på att kolla på några av mina favoritserier som har satt igång igen efter ett litet uppehåll.
Greys Anatomy
Suburgatory
Jersey Shore <3

Jag har en stund att underhålla mig. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback