...vardagsbloggandet upphör...

Bloggandet om alla menlösa och trista saker jag gör under dagar och kvällar kommer att upphöra från nu.. Det är ju meningen att bloggen ska vara inriktad på min träning för att ge mig så mkt motivation som möjligt och av den anledningen har jag alltså valt att sluta uppdatera om vardagssysslorna. 
Som det ser ut för tillfället väntar jag på att min hals och näsa ska bli friska så jag kan få sätta igång att arbeta mot mitt mål. Även ett par plusgrader och snö/slaskfritt på vägarna vore att föredra! :) 
Men jag har kollat runt litegrann och alltså hittat ett program som jag tänker börja följa. Mer om detta kommer kanske senare ikväll.. :)


Kör hårt!

2012-01-18 | 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback