...återigen tystnad...

Asch.. Nu har det visst varit lite bloggtorka här igen.. Men i ärlighetens namn har jag inte gjort så mkt faktiskt. 
Genomled 3 nätter på jobbet som kan ha varit något av de segaste någonsin. Varje natt kändes som om man jobbade 20h. Det tog liksom aldrig riktigt slut. Antar att det beror på att jag inte riktigt kommit in i vanorna sedan semestern.. 
Iallafall kollade jag upp hur det ser ut med semester och sådär när vi ska åka. Enligt ena chefen ser det helt okej ut, nu gäller det bara att det andra chefen som har hand om semestern tycker samma sak.. :P 
Lämnade in en ansökan och skrev ett mail så vi får väl se ikväll om man haft tur eller inte.. 
 
Igår åkte jag hem till mormor vid 14-tiden.. Hon bjöd på grillad kyckling med sallad och sedan en fika.. Efter att ha pratat i några timmar åkte vi till moraberg och gick en runda där i lite butiker innan jag släppte av henne hemma igen. Fick både en vattenkokare och en blender av henne som hon inte använder! 
Perfekt ju! 
 
Lyckades somna redan vid 02 dock, var så himla trött så jag tvärdog framför en film typ. Vaknade första gången vid 7 men somnade om tills nu.. Känns ju sådär lagom kul när man ska jobba hela natten. Men det är bara att bita ihop.
Nu ska jag göra mig lite frukost! 
Ha en fin dag sötisar.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback