...fakking AWESOME!!...

HELT JÄVLA UNDERBART! Igår när jag var på jobbet ringde jag till Jenny, hon har ju haft problem med sin bil och sa att om bilen fungerade som den skulle efter att de fixat med den så har hon råd att åka på resa.. Så jag ringde henne vid 1 och allting hade gått asbra och bilen fungerade. Så jag frågar henne "ska jag boka resa nu då?" varav jag får ett "hmmmmm.... jaaa men gör det". JAAAAA!!!!! 
 
Fattar ni?!?! Så bara för att hon inte skulle hinna ångra sig och för att priserna inte skulle hinna gå upp ytterligare så gick jag in direkt och bokade resan.. Så nu kommer vi åka igen. Vi åker på exakt samma resa som förra gången. Apollo, avgång 22aug, planet lyfter 07.05, Riviera Apart Hotel mm. Exakt samma. Onsdagar känns faktiskt bäst att åka om du frågar mig. Dessutom var det billigare då.. 
 
Så igår mötte jag upp Jenny för att gå en runda i Kista Gallerian med henne. Hon behöver lite nya klänningar och grejer inför resan och jag sa att jag ställer upp och följer med henne. Hon kan vara ganska seeeg när hon går i butiker. Jag kör mer "svepet" som jag kallar det. Man går in i butiken, tar sig en runda lite snabbt och hittar man något så provar man o sen ev köper. Hon är dock typen som ska kolla in allt så att hon inte missar något... 
Så igår gick vi 5h i gallerian och efter 1.5h hade vi hunnit med HM och GinaTricot.. haha.. Tillslut var jag tvungen att pusha på henne lite så vi hann med alla butiker.. 
 
Idag funderar jag på om jag ska möta upp henne igen om det är så att hon ska kolla kläder.. Tycker det är kul att kolla själv även om jag inte alltid hittar något.. Hon pratade något om att gå på Bromma Blocks och det kan ju alltid vara trevligt. 
 
Puss! <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback