...felfuckat....

Ja så kan man beskriva mitt dygn här.. 
Igår kunde jag som sagt inte sova.. Efter att ha varit med Jenny i Kistagallerian i 5h kom jag hem och däckade i 2h och vaknade vid 00.. Var vaken hela dagen igår och gick med mormor i Skärholmen. Kände att jag ville spendera lite tid med henne och varje gång jag har sagt att jag varit där så har hon undrar varför jag inte frågat om hon ville följa med.. 
Så nu tog jag med henne, vi knallade runt och kollade på lite kläder och sådär.. Drack en islatte var och pratade skit.. 
Efter att jag lämnat av henne åkte jag och solade då jag kände att jag börjar bli lite väl blek (säkert bara inbillning förvisso). 
Och när jag kom hem vid 17 la jag mig ner på soffan för att vila i någon timma och vaknar 00... Bestämmer mig för att sova lite till och vaknar sedan upp vid 4 inatt. Underbart. Verkligen. Jag som ska jobba inatt. 
Så nu är det ju bara hålla sig vaken till 6 imorgonbitti för att sedan försöka vända dygnet "rätt" igen.. 
Kommer bli en låång natt.. :) 
Men det är fint väder ute och man kanske kan ta tillvara på någon soltimma med lite tur. Dock är det inte så varmt i luften. Helvete vad jag längtar tillbaka till Alanya! 
38 dagar, 20h, 57 min kvar tills det är dags att åka hemifrån mot Arlanda. ;) 
 
Ha en fin dag... :) 
 
Kramkalas! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback