...heeej världen...

Gårdagen var lugn och mysig.. Min familj åkte iväg på sin semester så jag tänkte att jag skulle åka ut och säga hejdå till dom innan dom drog. Kom väl dit vid 9 och då hade de redan hunnit dra tråkigt nog så det slutade med att jag låg och solade lite innan mormor kom hit för en fika.. 
Vi har inte träffats sedan innan jag åkte till Turkiet och hon var chockad över hur brun jag är.. Haha, men det är nog så, denna sommaren är jag brunare än någonsin, och då har vi ändå haft en skitsommar. Tack Turkiet! :) 
 
Efter det kom Jenny ut en stund för att kolla på lite bilder från Alanya och sedan åt vi en god sallad innan vi bestämde oss för att åka och spela lite minigolf. Dessvärre var det fullproppat på banorna och det var bara en timma kvar innan dom stängde så vi drog och cruisade lite istället.. :D 
Jag däckade på soffan efter att ha varit vaken i 28h medans Jenny satt och kollade på tv en stund innan hon drog hem. 
En helt okej dag med andra ord! Nu är det bara idag kvar innan jag går och jobbar imorgon.. ^^ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback