...hello blöögen...

Är hemkommen från en helt jävla fucking underbar semester i Alanya.. Var ute och festade varje dag och hade så himla kul.. Så när man kommer hem vill man ju bara tillbaka och fortsätta festa.. Tyvärr verkar inte det vara genomförbart just nu så istället tänker jag sitta här hemma och vara fett deprimerad ett tag.

Funderar på att ringa jobbet på måndag och kolla om man kan "dra in" resten av sin semester och börja jobba nu redan.. Kanske man kan fixa ledigt i augusti och dra ner då igen...
Saknar mina bartenders och allt roligt folk <3

Nu ska jag fortsätta sura över skitvädret och alla megatråkiga människor i Sverige som inte vill hitta på något med mig idag.. :(

 

 

 

 

 

 

Skulle detta inte vara ren o skär lycka?!?! TA MIG TILLBAAAAKA! 

 

Kommer kanske mer bilder och uppdateringar när jag orkar gå igenom allt och berätta för er vad som hänt.. ^^ 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback