...indragen semester...

Yes! Som ni kanske förstått så känner jag ju att min semester "är gjord"... Vad ska jag sitta 2 veckor till här hemma och ruttna för? Jag menar, vädret är ju riktigt uruselt och det känns bara dumt att slösa bort sina semesterdagar..
Så idag ringde jag jobbet och som tur var var det Annika som jobbade.. Hon kollar upp det hela och frågar när jag vill börja jobba.. Onsdag svarar jag och vips så har man bara 1 dag kvar på sin semester... Det känns faktiskt riktigt bra.. Jag sparar 4 semesterdagar på detta viset som jag förhoppningsvis kan lägga i höst och dra iväg ngnstans.. :)
Just nu sitter jag i familjens villa och myser för mig själv.. Dom åkte iväg på semester idag så det gäller ju att passa på.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback