...mys...

Kan man väl beskriva denna kväll som.. Imorse var jag superpigg och adrenalinet pumpade av någon konstig anledning.. Jag ville göra något under dagen så Emma och jag bestämde att vi skulle gå en runda på Skärholmen och sedan gå på bio.. Jag lägger mig på soffan en stund för att kolla på tv och låta klockan ticka iväg.. 15.30 ringer hon och väcker mig för att påminna mig om bion.. 
Dessvärre hann vi inte med Skärholmen med tanke på att jag däckade av men det kanske var likabra, jag behöver inte shoppa mer grejer än vad jag redan har gjort denna sommar.. 
Ska försöka hålla hårt i pengarna nu och tjata som fasiken på Jenny att hon följer med mig ner till Turkiet igen i Augusti.. 
Ska även kolla om det går att ta lite mer extrapass på jobbet - det gör att det blir svårare att göra andra saker som kostar pengar om man jobbar som en idiot. ;) 
 
Iallafall så blev det bio.. The Amazing Spider-Man. Måste säga att den var inte mkt o ha dessvärre. Dock så tycker jag att den var värd de 60 kr som jag betalade för biljetten. Men jag vet inte om jag mest känner så för att jag veeeerkligen ville göra något. Efter bion så åkte vi hem till mina föräldrars villa och lyckades med att se 2 filmer till. One day och Soul Surfer. Båda väldigt bra filmer som jag sett tidigare men inte Emma.. 
Nu ska jag försöka hålla mig vaken i några timmar till innan det är sovdags.. Ska ju jobba imorgon.: WOOP! 
 
Obs, bilden är från ett annat tillfälle. Denna gången var vi duktiga och höll oss borta.. iaf från det s.k biosnackset.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback