...påväg...

Godmorgon! 
 
Vaknade för en timma sedan ungefär.. Sedan har jag suttit i telefon med Jenny och gjort upp hennes budget för att se om hon kommer ha råd att åka på en resa till.. Enligt siffrorna verkar det lovande. Enda som kan fela nu är att felet på hennes bil som hon tror sig ha lokaliserat inte är det felet och att det går åt en massa extrapengar där..
Oavsett så håller jag mina tummar för att det fungerar idag och hon skulle höra av sig när allt var klart så får vi se om det gått vägen eller inte.. :) 
 
Jag tänkte dra mig förbi Skärholmen en snabbis innan jag börjar jobba iaf. Fick ett sms från HM om att dom har 75% rea på massor av sommarkläder så tänkte kolla lite om dom har några fina klänningar eller så (både till mig och Jenny). Vem kan motstå att kolla igenom en rea egentligen? :) 
 
Sedan är det jobba inatt som gäller! Ska bli lite skönt att få se alla ansikten faktiskt.. :) 
Nu är de dags o göra sig iordning. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback